Pages

U klik Me, I klik U

Pengikut

Sabtu, 11 April 2009

HoT WaTeR BaNd


Tengok foto ni memang windu tul kenangan ngan budak-budak band ni. Maklumlah diaorang ni yang merintis kejayaan penubuhan band ni. tapi memang aku x nafikan diaorang ni semua berbakat. Harap diaorang akan kembangkan lagi bakat diaorang. Aku harap diaorang faham, jadi ahli muzik pun sebenarnya boleh menjadi orang yang hebat satu ahri nanti. Respect le ngan you all..

Jumaat, 10 April 2009

BaNd BoY BuDaK SeKoLaH


Memang kenangan pada masa tu sukar dilupakan. Masa tu? Ye, mase tu. Sebenarnya itu lah satu2nye masa dapat ditubuhkan satu band buat julung-julung kalinya. Mula-mula memang risau jugak kalau-kalau tak ada orang yang nak main. Tambah lagi dengan exam yang bakal menjelang. Nak cari yang berbakat pun bukannya senang. Jenuh jugak le nak perah otak cari idea. Maklumlah nak tubuh satu band boy dalam jangka masa yang singkat bukannya mudah.

linkwithin

Blog Widget by LinkWithin

Please click nuff below

hOtWaTeRbAnDvIdEo

Loading...

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by HoTwAtErBaNd